Inköpare

INTRESSEANMÄLAN – Inköp, Logistik och Supply Chain

Om tjänsten

Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom inköp, logistik eller supply chain i Östergötland?

Vi söker ständigt nya talanger som vill ta nästa steg i sin karriär inom inköp, logistik och orderhantering. Som konsult hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande uppdrag hos våra kunder i hela Östergötland. Uppdragens omfattning och längd varierar utifrån kundernas behov.

Vad vi letar efter:
– Inköpare
– Strategisk inköpare
– Operativ inköpare
– Category Manager
– Materialplanerare
– Produktionsplanerare
– Transportplanerare
– Logistiker
– Supply Chain-koordinator
– Produktionstekniker

Vi välkomnar ansökningar från både juniora och seniora profiler. Uppdragen varierar i omfattning och längd, och vi matchar din kompetens med rätt möjlighet!

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu
Stad
Linköping
Publicerad
8 maj
Sista ansökningsdag
7 juni
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
73787

Madelene Ekström