Helpdesk

IT-tekniker first & second line

För kunds räkning söker Poolia IT efter en serviceinriktad IT-tekniker / helpdeskmedarbetare inom first line och second line. Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Poolia men jobbar på plats hos vår kund och blir en del av deras team. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

Vår kund är ett stort företag med huvudkontor i Kista som erbjuder helhetslösningar inom kontor och IT. Till sin IT-service söker de efter en tekniker inom både first line och second line.
Tjänsten är varierande och har många kontaktytor internt.

Exempel på arbetsuppgifter
– Ärendehantering och service
– Dokumentation av arbetet
– Deltagande i IT-relaterade projekt

Det här är ett konsultuppdrag via Poolia IT som förväntas starta så snart vi hittar rätt kandidat och pågå i minst sex månader. Efter det finns goda chanser till förlängning eller överrekrytering.

Vem är du?

Du som söker är kommunikativ och serviceinriktad. Du är teknikintresserad, vilket gör att du gärna lär dig nya tekniker, uppgifter och antar nya projekt.

Du talar flytande svenska och engelska och har erfarenhet av
– Active Directory
– Office-paketet
– Fjärrstyrning och ärendehantering

Låter det här som din nästa utmaning? Ansök redan idag!

Ansök nu
Stad
Stockholm
Publicerad
11 juni
Sista ansökningsdag
1 juli
Omfattning
Tillsvidareanställning
Referensnummer
53840

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.