Helpdesk

Dansk- Finsk- eller Norsktalande IT-Support Sökes

Just nu letar vi efter dig som vill jobba inom IT-support och talar Danska, Finska eller Norska utöver Svenska. Har du ett stort IT-intresse och brinner för support?

Ansök idag!

Om tjänsten

Du kommer arbeta i en bred roll med varierande uppgifter och dagligen utvecklas inom IT- Support tillsammans med ditt team för att stötta vår kunds skandinaviska användare.

Exempel på några av dina ansvarsområden kommer vara:

• Ta emot ärenden från användare och ge ett bra bemötande
• Hantering av datorer, servrar och mobiltelefoner
• Active Directory administration
• Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
• Identifiera och rapportera återkommande problem

Vem är du?

För att passa in i rollen ser vi att du har:

• Ett stort IT-intresse
• Lösningsförmåga och ett öga för problemlösning
• Relevant utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
• Kännedom av Windows Server och Klient, Apple MacOS, Active Directory, Office 365, SCCM, nätverk, hårdvara, ärendehanteringssystem
• Förmåga och intresse att genomföra felsökning
• Utöver det svenska språket även flytande i danska, norska eller finska i tal och skrift

Om verksamheten

Vår kund är stora inom IT-support och sitter i fina lokaler i södra Stockholm. Du kommer blir anställd direkt hos vår kund och utlovas fina utvecklingsmöjligheter.

Vi ser gärna att du kan starta så fort som möjligt så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu
Stad
Stockholm
Publicerad
4 juli
Sista ansökningsdag
26 augusti
Omfattning
Tillsvidareanställning
Referensnummer
62419