Teknisk Support

Är du en fena på Microsoft?

Är du redo för nya Microsoft utmaningar och att växa tillsammans med vår kund?

Om tjänsten

Har du ett stort intresse både från befintliga och nya kunder att effektivisera sina verksamheter? Då söker vi dig som vill vara med på vår kunds resa att effektivisera verksamheter!

Du jobbar antagligen idag inom Microsoft 365 och Microsoft Modern Workplace och är specialist på att få verksamhetsnytta av de tekniska möjligheter som en modern plattform ger. Du är van att hålla workshops och att tillsammans med kund förstå hur de arbetar idag och därefter ta fram rekommendationer och hjälpa till att implementera ett mer effektivt arbetssätt.

Vem är du?

Du som person är positiv samt tycker om att arbeta med människor. Du ser men även söker självständigt lösningar på problem du stöter på. Du är därtill mån om kvalitén på det arbete du presenterar och du trivs även att arbeta med mycket ansvar och stort inflytande i de projekt du involveras i.

Hos vår kund får du en nyckelroll och chansen att påverka i hela kedjan. Det är viktigt att du är tycker kundmötet är inspirerande.

Kvalifikationer:
• Kunskap inom Microsoft 365, framförallt Teams och SharePoint
• Erfaren inom Power Plattform
• Erfarenhet av att producera lösningsförslag baserat på kunders verksamhetsbehov
• Erfarenhet av projektledning
• Gillar att delta i säljmöten med presumtiva kunder som tekniskt stöd
• Kan utforska kunders krav och behov
• Kan jobba parallellt med flera olika kunder samtidigt
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:
• Har en högskoleutbildning inom IT eller Systemvetenskap eller motsvarande
• Tidigare erfarenhet av eget kund- eller verksamhetsansvar

Är du personen vår kund behöver?

Ansöka redan nu!

Ansök nu
Stad
Stockholm
Publicerad
13 mars
Sista ansökningsdag
17 april
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
67623