Utbildningsadministratör

Administrativ koordinator till vår kund i Hässleholm!

Om tjänsten

Nu söker vi dig som vill jobba i en bred och rolig roll hos vår kund i Hässleholm. Kanske har du arbetat med kundtjänst eller administration tidigare och letar nu efter nästa steg i din karriär? I rollen som administrativ koordinator kommer du att jobba i en bred roll där du både kommer att hantera administrativa uppgifter samt samverka socialt med både kunder och kollegor. Du kommer först att bli anställd 6 månader via oss på Poolia, därefter finns där stora möjligheter till en direktanställning hos kunden för rätt person. Tjänsten är på 100% och arbetstiderna är förlagda måndag till fredag 07.30 till 16.30. Låter detta som rollen för dig? Tveka inte med din ansökan, urval och intervjuer hålls löpande!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Du kommer att utgå från vår kunds kontor i Hässleholm där du kommer att sitta tillsammans med ett gäng trevliga kollegor. Arbetsuppgifterna är mycket varierande därav söker vi dig som trivs i en bred och social roll där du gärna tar egna initiativ och inte är rädd för att visa vad du går för!

Arbetsuppgifter:
• Hantera interna och externa administrativa ärenden
• Stötta utbildare och deltagare under och efter utbildning
• Hantera inkommande ärenden via mejl
• Ta emot samtal från kunder och hjälpa dem med frågor som rör administration och produktion
• Sköta tillhörande administration såsom verkställande av webbutbildningar, planering, certifiering, rapportering till myndigheter och branschorganisationer
• Producera och skicka material samt certifikat
• Utveckla och effektivisera processer inom administration och produktion
• Samverka gränsöverskridande mellan olika avdelningar
• Övriga administrativa uppgifter

Vem är du?

Vi tror att du är i början av din karriär och letar efter en ny och utmanade tjänst. Därför ser vi att du som söker trivs i en miljö där du har varierande arbetsuppgifter samt där du ständigt är i kontakt med både kunder och kollegor. Som person är du serviceinriktad och en självklar glädjespridare, du är också noggrann i ditt arbete och samarbetar lätt med andra människor. I rollen som administrativ koordinator krävs det att du inte är rädd för att ta egna initiativ samt att du är stresstålig.

För att vara aktuell för rollen krävs det att du:
• Har tidigare erfarenhet inom exempelvis kundtjänst eller produktion där du hanterar administrativa uppgifter
• Har goda datorvanor (du kommer att arbeta i olika IT -system)
• Är självgående och kan hantera många bollar i luften
• Talar och skriver svenska obehindrat (Engelska är även en fördel)

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ansök nu
Stad
Kristianstad
Publicerad
23 januari
Sista ansökningsdag
6 februari
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
67360