Löneadministration

Löneadministratör för kommande uppdrag i Jönköping

Har du flera års erfarenhet av lönearbete och söker nya utmaningar? Alternativt har en utbildning inom lön och vill kickstarta din karriär! Vi söker löneadministratörer för kommande uppdrag ute hos våra kunder i Jönköpingsområdet. Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

– Traditionellt lönearbete
– Hantering av intyg, årsinkomster och tolkning av lönefrågor.
– Hantering av reseräkningar, utlägg och frågor kring lön från medarbetare och chefer i organisationen.
– Kontakt med myndigheter.

Vem är du?

Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom lön alternativt motsvarande erfarenhet. Som person ser vi att du är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift krävs är ett krav.

Om verksamheten

Att arbeta med lön är ett viktigt arbete som regleras av lagar och regler, därmed är kraven på kompetens och ett strukturerat arbetssätt mycket höga. Att lön är en stor utgiftspost för företaget och en viktig del även för de anställda gör det extra viktigt för oss på Poolia att hitta rätt person till rätt plats oavsett om du är lönespecialist, löneadministratör eller lönechef.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Ansök nu
Stad
Jönköping
Publicerad
20 mars
Sista ansökningsdag
30 april
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
56612

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.