Säljare, kundansvarig

Customer Experience Manager till Café Bar

Ser du möjligheterna i en riktigt god kopp kaffe och vill bli en nyckelspelare hos en av Sveriges mest drivna leverantörer? Brinner du för kreativa idéer och att driva nytänkande projekt med målet att få branschens nöjdaste kunder? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Till Café Bar söker vi nu en Customer Experience Manager för att utveckla den övergripande kaffeupplevelsen. Placeringsort är på huvudkontoret i Jönköping. Intervjuer och urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

I rollen som Customer Experience Manager får du chansen att med ett helhetsperspektiv sätta prägel på Café Bars framtida kundupplevelse. Ditt främsta fokus är att skapa branschens nöjdaste kunder och bidra till att utveckla företagets kundorienterade arbetssätt. Det är även din uppgift att säkerställa att Café Bars kunders får professionell rådgivning och hjälpa dem att hitta den bästa lösningen utifrån deras perspektiv. För att stärka och hitta nya affärslösningar arbetar du proaktivt, tar egna initiativ och drar nytta av såväl dina kompetenta kollegor som verksamhetens stora kundbas. Till ditt ansvarsområde hör att vara ett förekommande stöd för Café Bars befintliga kaffecoacher och du besöker aktivt olika distrikt samt dess kunder. För att utveckla kundupplevelsen driver du kreativa projekt och aktiviteter för att sedan implementera det i verksamheten. Du förankrar kundernas angivna kaffeupplevelse internt på ett övergripande och kommunikativt sätt. I ditt arbete visar du på ett gott omdöme och lever alltid upp till företagets tre värdeord; Glädje, Kompetens och Lönsamhet.

Som Customer Experience Manager får du möjlighet att både inspirera och representera kundens röst och på så sätt påverka Café Bars framtida kundupplevelse. Du blir del av ett engagerat team med stor entreprenörsanda och du får med glädje och energi göra din röst hörd. Du rapporterar direkt till verksamhetens Marknadschef. I denna rekrytering blir du anställd direkt hos Café Bar, där Poolia enbart hanterar rekryteringsprocessen.

Vem är du?

Vi tror att du som söker har en akademisk utbildning med inriktning marknad, ekonomi eller försäljning, eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du trivs i kontakten med både kunder som kollegor och att ta egna initiativ faller dig naturligt. Din inställning präglas av att se möjligheter och du söker alltid olika vägar framåt för att lyckas. Ett internt driv, egna idéer och kontinuerlig uppdatering kring pågående utveckling är något som motiverar dig.

Som person är du prestigelös, kommunikativ och relationsskapande. Du kommer med mycket energi och decentraliserar dina idéer internt genom hela verksamheten. Här får du möjlighet att forma din roll på bästa sätt. Precis som Café Bar så har du såklart en stor passion för ett riktigt gott kaffe! Missa inte chansen att bli en del av Café Bars framtida resa. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om verksamheten

Café Bar är på en spännande resa – kundlöftet och passionen har sedan start varit att alltid till alla servera den perfekta koppen kaffe, oavsett var du befinner dig i Sverige. År 2017, i samband med företagets 30-årsjubileum, återtogs ursprungsnamnet Café Bar.

Företaget är svenskt och omsätter drygt 360 miljoner, är rikstäckande och består av 195 anställda på 25 orter, allt med syfte att komma nära kunden. Café Bar tillhandahåller automater, ingredienser och service av högsta klass och har alltid egen personal med hög kompetens som utför samtliga delar av leverans mot kund.

Ansök nu
Stad
Jönköping
Publicerad
25 juli
Sista ansökningsdag
19 augusti
Omfattning
Tillsvidareanställning
Referensnummer
65185

Jonna Jonsson