Leverantörsreskontra

Specialist leverantörsprocessen Jönköping

Till ett modernt IT-bolag i centrala Jönköping söker vi nu en Administrative Consultant till leverantörsprocessen. Tjänsten är på konsultbasis med önskad start omgående och pågår initialt till 20/12. Urval sker löpande, skicka in din ansökan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

I din roll som Administrative Consultant kommer du arbeta med hela leverantörsprocessen. Främst kommer du att registrera och kontera leverantörsfakturor samt fungera som ett stöd ut mot organisationen vid frågor.

Vem är du?

Vi tror du har en eftergymnasial utbildning i ekonomi eller motsvarande och har ett par års erfarenhet av arbete med leverantörsprocessen. Du har erfarenhet från att arbeta i större företag och förstår komplexa processer. Som person är du positiv, har servicekänsla och är duktig på att arbeta självständigt och i grupp. Vidare är du flexibel och kan prioritera ditt arbete.

Du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Om verksamheten

Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör – inom ekonomins hela spektra – såväl till privat som till offentlig sektor.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Ansök nu
Stad
Jönköping
Publicerad
3 juli
Sista ansökningsdag
18 juli
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
54027

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.