Innesäljare

Vi söker nu en innesäljare/säljsupport till Gemu Armatur AB i Lindome

GEMÜ är en världsledande tillverkare av ventiler för avstängning och reglering samt flödesmätare och komponenter för flödeskontroll. Ventil-, mät- och reglerteknik ingår i otaliga tillverkningsprocesser och påverkar dagligen vår livskvalitet och hälsa.

Sedan 1964 har företaget utvecklat och producerat innovativa produkter och kundspecifika lösningar för styrning av processmedier.

För närvarande har GEMÜ-gruppen över 1 800 medarbetare över hela världen. Vi har personliga kontaktpersoner för våra kunder i 53 länder i alla världsdelar. Förutom våra 27 dotterbolag satsar vi på långvariga partnerskap med våra affärspartners.

För Gemü Armatur AB:s räkning så söker vi nu en duktig innesäljare/säljsupport. Tjänsten är en heltidstjänst där du anställs av Gemü Armatur AB.

Om tjänsten

Vi erbjuder dig ett utmanande, fartfyllt och roligt arbete där du får möjligheten att utforma din roll som innesäljare. Vi har ett stort sortiment och du kommer därför inte bara fungera som säljsupport utan också vara den som koordinerar kundens behov med rätt produkt och leverantör samt säkerställer leveransen. Ditt ansvar som innesäljare/säljsupport innefattar bland annat orderhantering, offerthantering, leveransbevakning, inköp och administration. Dina kontaktytor är direkt mot kund, utesäljare och våra tekniska samt kommersiella avdelningar vid vårt moderbolag i Tyskland.

Gemu Armatur är en stabil och trevlig arbetsplats där de flesta väljer att stanna i många år. Vi erbjuder förmånliga anställningsvillkor och har roligt tillsammans på jobbet.

Vem är du?

Vi ser gärna att du som söker har en eftergymnasial utbildning och gärna hunnit skaffa dig erfarenhet som innesäljare. Tjänsten kräver att du är flytande i tal och skrift på svenska samt engelska. Har du kunskaper inom tyska är det meriterande. Du har förmågan att arbeta noggrant och är processinriktad då de flesta av våra nyckelkunder har ett högt krav på leveransprecision samt produktdokumentation. Vi ser även att du har god systemvana.

Vi söker dig som har en utpräglad servicekänsla med ett välutvecklat ordningssinne och administrativ läggning. Du uppskattar och har förmåga att arbeta självständigt likväl som i team. Du är social, lösningsorienterad, kommunikativ och ansvarstagande. Du gillar ett högt tempo och har inga problem med att hålla många arbetsuppgifter igång samtidigt. Det är även viktigt att du är van vid att ge god service med fokus på leverans samt att du är strukturerad och ordningsam. Du blir en del i ett prestigelöst team, där alla hjälper varandra vid behov.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Ansök nu
Stad
Göteborg
Publicerad
8 augusti
Sista ansökningsdag
15 september
Omfattning
Tillsvidareanställning
Referensnummer
54168

Elizabeth Darevik

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.