Administratör

Intresseanmälan: Administratör/Assistent/Koordinator

Inför kommande uppdrag söker vi dig som gillar att arbeta administrativt och att bistå organisationer med god service! Har du dessutom en naturlig fallenhet för struktur och gillar ordning och reda? Då är detta något för dig!
Just nu får vi in flera uppdrag inom administration från ett flertal kunder inom både offentlig och privat sektor, och vi söker konsulter som antingen har ett (1) års erfarenhet men även dig som har lång erfarenhet inom området!
Uppdragen varierar i omfång, längd och startdatum. Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!

Om tjänsten

Som administratör består din dag av att hantera inkommande ärenden. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på vilken kund du är placerad hos. Exempelvis kan arbetsuppgifterna vara:
• personaladministration
• ansvara för telefon och mötesbokning, bokning av resor och hotell i samband med konferens eller liknande
• assistera och ge god professionell service då det förekommer daglig kontakt internt och externt
• inköp och kontering av fakturor
• formulera protokoll, dokumentation
• operativt stöd för verksamheten
• expediera reception
• posthantering, diarieföring, reseplanering

• I din ansökan är det uppskattat om du tydliggör vilka system du har erfarenhet av, exempelvis Agresso, Visma, Office, Platina. • • Det är även värdefullt för oss om du dessutom vill uppge om du söker uppdrag på deltid och/eller heltid

Vem är du?

Vi söker administratörer som har allt från ett (1) år till flera års erfarenhet inom området. Vi ser det som meriterande om du har relevant utbildning inom administration!

För att lyckas i rollen som administratör krävs det att man är duktig på att jobba självständigt samt att man har en god förmåga av att strukturera upp sitt egna arbete och prioritera rätt i olika situationer.
Eftersom tjänsterna bygger på att ge god service till antingen kunder, medarbetare eller chefer så är det av vikt att du är duktig på att föra dialoger och att du strävar efter att kommunikationen i en verksamhet sköts effektivt och riktigt.
Du är även van vid att jobba utifrån fastställda rutiner och regelverk, men har också ett öga för vad som kan effektiviseras och utvecklas.
Som person är du gärna spindeln i nätet och du trivs i att arbeta prestigelöst.

För att vara aktuell så krävs det oftast att du har:
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• goda kunskaper i engelska

• I din ansökan är det uppskattat om du tydliggör vilka system du har erfarenhet av, exempelvis Agresso, Visma, Office, Platina. • • Det är även värdefullt för oss om du dessutom vill uppge om du söker uppdrag på deltid och/eller heltid

Om verksamheten

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av administrativa tjänster och arbetsuppgifter kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension.

Ansök nu
Stad
Göteborg
Publicerad
7 juli
Sista ansökningsdag
31 oktober
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
65168

Elsa Jonasson