Administratör

Deltidstjänst inom administration

Nu söker vi en administratör till Gotmic i Göteborg. Studerar du eller har annan huvudsaklig sysselsättning? Då kan detta vara tjänsten för dig! Uppdarget startar så snart som möjligt och sträcker sig ett halvår framåt med goda chanser till förlägning och överrekrytering till bolaget på sikt. Skicka din ansökan idag!

Om tjänsten

Omfattning: 50%
Dagar: Flexibelt
Tider: Kontorstider

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

– Fakturering
– Leveranser
– Kundkontakt vid leveranser och beställningar
– Förberedelse av fraktdokument

Vem är du?

Vi söker en ambitiös och noggrann ekonomiassistent/administratör som kan administrera fakturor, pappersarbete kring leveranser (packlistor och fraktsedlar) och vara ett administrativt stöd till den tekniska personal som ombesörjer paketering av våra produkter. Arbetet inkluderar även kundkontakter med offerter och orderbekräftelser. För att kunna prestera i rollen bör du ha god systemvana samt kunskaper i Officepaketet då Excel kommer vara din stadiga samarbetspartner. Då många kunder är internationella krävs att du obehindrat kommunicerar på engelska och svenska i tal och skrift. Meriterande är också om du genom tidiagre arbete eller studier har förförståelse för ekonomiska arbetsmoment och har du erfarenhet av utländsk fakturering ser vi detta som en stor merit. Som person bör du vara serviceminded, effektiv och strukturerad. Om detta stämmer in på dig – tveka inte att söka tjänsten!

Om verksamheten

Gotmic har etablerat sig som en leverantör av produkter för höga frekvenser till kunder över hela världen inom till exempel telekom, sensorer och test&mät . Företaget grundades 2008 av forskare från Chalmers Tekniska Högskola. Vi arbeterar med den allra senaste tekniken och driver den framåt. Företaget är stabilt med ett stort antal kunder över hela världen, t.ex. EU, USA, Asien. Det finns en ökad efterfrågan av våra produkter och vi behöver därför expandera och letar efter duktiga, ambitiösa och drivna personer som tar eget ansvar och tillsammans hjälper företaget framåt.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård

Ansök nu
Stad
Göteborg
Publicerad
4 september
Sista ansökningsdag
25 september
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
54422

Alma Backendal

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.