Helpdesk

First Line IT-support till Ekerö

Har du läst en teknisk utbildning? Är du hemmets data-fixare? Vår kund är ett stort IT-tjänsteföretag som erbjuder olika lösningar inom teknik. Till deras projekt på Ekerö söker vi efter en first line support / helpdesk-tekniker för ett långt konsultuppdrag på minst ett år. Du blir anställd hos Poolia IT och jobbar på plats hos vår kund. Välkommen att ansöka redan idag!

Om tjänsten

Vår kund kommer driva ett projekt på Ekerö och en av rollerna som krävs för detta är en first line support. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart vi hittar rätt person. Uppdraget sträcker sig minst ett år och det finns även chans till förlänging.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Som helpdesk-konsult kommer du stötta IT-enheten med teknikstöd och supportera slutkundens medarbetare. Du kommer bland annat
– Bemanna helpdesk
– Ta emot supportsamtal
– Möte kunder i Servicedesk
– Ge support på digitala verktyg – dator/mobil/O365

Vem är du?

Vi söker dig som har en teknisk utbildning och vill ta klivet ut i arbetslivet. Det är meriterande om du har jobbat i en liknande tjänst tidigare, men inget krav. Du har goda kunskaper i Microsoft Windows och Office 365. Det är dessutom väldigt bra om du känner till ITIL-processer sedan tidigare.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att vara lämplig för tjänsten är du
– Nyfiken
– Social och kommunikativ
– Intresserad av att lyfta idéer och förslag i IT-enheten

Det här är alltså en roll där både du och IT-teamet kan växa tillsammans. Låter det som något för dig? Skicka då in ansökan redan idag!
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Däremot tar vi inte emot ansökningar via mail.

Vi hörs!

Ansök nu
Stad
Ekerö
Publicerad
11 september
Sista ansökningsdag
1 oktober
Omfattning
Visstidsanställning
Referensnummer
54494

Vi använder cookies som hjälper oss förbättra din upplevelse på sajten.
För mer detaljer läs här.