Office Coordinator till Gunnebo!
Är du en riktigt doer med ett sinne för detaljer? Då kan det vara dig vi söker! Just nu letar vi en Office Coordinator till Gunnebo i Gårda! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och sträcker sig till sista oktober 2025.
Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!
Om tjänsten
Vi erbjuder dig en internationell och tvärkulturell arbetsmiljö. Gunnebo är en organisation som erbjuder komplexitet och utmaningar men ändå tillräckligt liten för att dina egna idéer ska komma till liv. Du kommer att arbeta i HQ i Gårda med att ta hand om kontoret, stötta team med administrativa uppgifter och delta i olika projekt.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som Kontorsassistent kommer du att vara den första kontaktpunkten mot våra gäster och medarbetare, både fysiskt på kontoret och per telefon. Du ser till att vår reception och övriga kontorsytor alltid är representativa, rena och snygga.
Du kommer att ansvara för inköp av kontorsmaterial, frukt, kaffe mm samt ha kontakt med leverantörer. Dessutom kommer du att boka och förbereda mötesrum samt beställa luncher och förbereda för kundbesök, boka hotellrum.
Då verksamheten är igång att renovera kontoret är ett av fokusområdena att planera och genomföra kontorsflytten. Du kommer att arbeta nära Office Manager för att göra det till ett framgångsrikt projekt
I ditt dagliga arbete ingår även administrativa uppgifter som att hantera post och bud, skanna och arkivera dokument. Dessutom kommer du att stödja andra avdelningar med administrativa uppgifter, t.ex. datainsamling och inmatning, hantera brevlådor och svara på förfrågningar.
Vem är du?
För att lyckas i rollen söker vi dig som är serviceinriktad och proaktiv med ett öga för detaljer. Du tar hand om både kunder och anställda på ett respektfullt sätt och du är en lagspelare då du arbetar tillsammans med många olika kollegor. Viktigt i denna roll att du uppskattar och kan hantera en varierande vardag – olika typer av uppgifter kan förekomma. Speciellt då verksamheten håller på med flytt kommer jobbet att inkludera en del ”hands-on” uppgifter (packa, flytta etc.) I övrigt ser vi att du har:
Tidigare erfarenhet av en roll som receptionist, kontorsadministratör eller liknande. Kanske du tidigare varit med om en flytt av kontor?
Behärskar engelska och svenska i tal och skrift.
Goda kunskaper i Microsoft 365.
Körkort
Om verksamheten
Gunnebo Group är en ledande, global säkerhetsleverantör som erbjuder en rad hållbara säkerhetsprodukter, tjänster och mjukvara till detaljhandel, kollektivtrafik, offentliga och kommersiella byggnader, industri- och högriskanläggningar samt banker. Gunnebo är verksamt inom fyra kärnverksamheter: Säker förvaring, kontanthantering, entrékontroll och integrerad säkerhet i Europa, Mellanöstern, Afrika, Asien-Stillahavsområdet och Amerika.
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.