Poolia får fortsatt förtroende av Fortumkoncernen

Fortumkoncernen har valt att förlänga samarbetet med Poolia beträffande konsulttjänster inom teknik.

För Poolia Engineering innebär det ytterligare ett kvitto på att, det engagemang och den kompetens inom teknik  som vi har, levererar värde till kunden.

–       Fortum är en av våra största och viktigaste kunder och vi ser fram emot att fortsätta förse dem med teknikkonsulter, säger Martin Sundler, försäljningschef för KAM.

De som arbetar på Poolia Engineering  har en gedigen erfarenhet av rekrytering och har själva ingenjörs- och/eller forskningsbakgrunder. Deras uppdragsgivare finns inom miljö-, energi-, skogs-, fordons-, läkemedels-, livsmedels-, process- och produktionsindustrin. De har erfarenhet av tillsättningar till offentlig sektor, mindre företag samt stora industrier.

–   Det som gör att kunder väljer oss är bland annat vårt stora engagemang och vårt gedigna kunnande på området. säger Sara Lindström, Affärsområdeschef Poolia Engineering.